سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد:

بیشتر از هر زمانی به حضور هواداران نیازمندیم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: روزهای خیلی سختی را پشت سر می‌گذاریم و باید با تمرکز از این شرایط عبور کنیم.برای بازی فردا بیشتر از هر زمانی به حضور هواداران نیازمندیم.

بیشتر از هر زمانی به حضور هواداران نیازمندیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شهر خودرو مقابل سپاهان اصفهان گفت: با تیمی بازی داریم که مدعی قهرمانی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. می‌دانیم که آنها برای برد و سه امتیاز بازی می‌کنند و هدف ما هم همین است که پیروز شویم. فقط برای برد بازی می‌کنیم و بیشتر از هر زمان دیگری به حضور هواداران‌مان نیاز داریم. شاید شرایط آب و هوایی مشکلاتی را برای حضور هواداران ایجاد کند، اما امیدوارم ورزشگاه پر از تماشاگر باشد.

او ادامه داد: من همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم، اگر تیم می‌خواهد موفق شود، هواداران، مسئولان شهر، مسئولان فوتبالی شهر و باشگاه با هم یکدل و متحد باشند. برنامه‌ریزی برای حضور هواداران مشخص باشد و هوادار چه به دلیل ساعت بازی یا قیمت بلیت نباید از حضور در ورزشگاه محروم شود.

سرمربی شهرخودرو گفت: در باشگاه ما می‌توان با تصمیم خوب حضور هواداران را راحت‌تر کرد و آنها با اشتیاق بیشتری به ورزشگاه بیاید. من اگر جای مسئولان بودم، مردم را به حمایت  از تیم تشویق می کردم.

گل محمدی ادامه داد:این تیم موفق و نماینده ایران در آسیاست. این مسئله مهمی است که می‌توان از طریق فوتبال تبلیغات خوبی کنیم و نشان دهیم مشهد چه شهری است و چه مردمی دارد. مشهد یکی از بهترین شهرهای آسیا و جهان است و باید این را به همه جهان نشان بدهیم. باید روی این مسئله فکر کرد. نمی‌دانم نظر مسئولان در این خصوص چه بوده است.

 

انتهای پیام//م.م

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار