حناچی گفت: یکی از مهمترین تحولات سه دهه اخیر برای شهرداری تهران در مجلس در حال رقم خوردن است و امیدواریم که لایحه درآمد پایدار زودتر به نتیجه برسد.

امیدواریم لایحه درآمد پایدار زودتر به نتیجه برسدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار پایتخت صبح امروز در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند که در برج میلاد برگزار شد، گفت: در شرایطی هستیم که جمعیت جوان و تحصیل‌کرده ما نسبت به کشور‌های دیگر بیشتر است.

شهردار تهران تصریح کرد: موضوع مهمی که برای کشور می‌تواند فرصت باشد و اگر استفاده نشود می‌تواند تبدیل به تهدید شود همان جمعیت جوان است که استفاده از آن یک حرکت هوشمندانه است.

حناچی افزود: وظیفه ما در شهرداری تهران علاوه بر سرویس‌دهی به شهروندان ایجاد یک محیط کسب و کار برای این حوزه هم هست.

او با بیان اینکه ما یکی از اصلی‌ترین شتاب‌دهندگان شهر تهران هستیم، اظهار کرد: ایجاد محیط مناسب برای کسانی که به مردم خدمات می‌دهند از وظایف ماست.

شهردار تهران خاطر نشان کرد: به زودی لایحه‌ای را به شورای شهر ارسال می‌کنیم که در این لایحه فضای مناسبی را برای استارت‌آپ‌ها فراهم می‌کنیم.

حناچی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین تحولات سه دهه اخیر برای شهرداری تهران در مجلس در حال رقم خوردن است و امیدواریم که لایحه درآمد پایدار زودتر به نتیجه برسد.

او با بیان اینکه در شهرداری تهران برنامه مفصلی را پیش بینی کردیم تا در جهت هوشمندسازی حرکت کنیم، بیان کرد: اصلی‌ترین آن تشکیل شورای راهبردی شهر است که متشکل از افراد تأثیرگذار است و برنامه‌های تهران در این شورا به تصویب می‌رسد.

شهردار تهران با بیان اینکه در شهر هوشمند ۲۰۱۹ شهرداری تهران تلاش زیادی کرد و در نهایت ۶ کاندیدا‌ی نهایی این نمایشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

حناچی با اشاره به برگزاری گذر نوآوری در میدان هفت تیر ادامه داد: به زودی چنین فضا‌هایی را در مترو هم ایجاد می‌کنیم تا شهروندان خدمات دریافت کنند.

او ادامه داد: شرکت‌هایی که در حوزه خدمات شهری فعالیت می‌کنند در این فضا‌ها با هم آشنا می‌شوند.

شهردار تهران با بیان اینکه یکی از چالش‌های شهری پسماند است، اظهار کرد: در این دوره ورود ۷ هزار تن زباله به آرادکوه را به ۶ هزار تن کاهش دادیم و امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که  پسماند را دفن نکنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار