کسب رتبه برتر جشنواره خوارزمی توسط دانش‌آموز مراغه‌ای

 مدیر آموزش و پرورش مراغه از کسب رتبه برتر کشوری دانش‌آموز مراغه‌ای در جشنواره جوان خوارزمی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آسیابی مدیر آموزش و پرورش مراغه از کسب رتبه برتر کشوری دانش‌آموز مراغه‌ای در جشنواره جوان خوارزمی خبرداد.

 آسیابی افزود: بااعلام نتایج نهایی داوری طرح‌های بخش دانش آموزی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حسین امیر یعقوبی دانش آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی این شهرستان موفق به کسب رتبه برتر شد.

او گفت: این دانش آموز توانسته است رتبه اول کشوری با عنوان مجموعه داستان سرزمین بادبادک‌ها  در گروه علمی زبان و ادبیات فارسی را کسب کند.

آسیابی افزود: دانش آموزان مستعد این شهرستان در سال‌های اخیر توانسته اند با کسب مقام‌های برتر کشوری و منطقه‌ای در زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنری افتخار آفرینی کنند.

او گفت: در بیست و یکمین دوره جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش آموزی از مجموع حدود ۳ هزار و ۳۱ طرح ارسالی از سراسرکشور به دبیرخانه مرکزی این جشنواره، تعداد ۲۵۸ طرح از استان آذربایجان شرقی به این جشنواره ارائه و داوری شده بود.

او  افزود: در این جشنواره ۲ طرح از استان آذربایجان شرقی در بین ۲۵ طرح برگزیده نهایی کشوری معرفی شده، که دانش آموز مراغه‌ای موفق به کسب رتبه اول کشوری شده بود.

آسیابی افزود: مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری جشنواره جوان خوازمی و نمایشگاه آثار پژوهشگران، مبتکران ومخترعان در روز یکشنبه ۲۴ آذر ماه سال جاری در تهران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار