دبیر فدراسیون غریق نجات و غواصی گفت: با فعالیت بیش از ۲۰۰ هزار غریق نجات در کشور، نجات جان یک نفر از مدال المپیک که بالاترین عنوان ورزشی است مهمتر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مهدی حیدری دبیر فدراسیون غریق نجات و غواصی گفت: یکی از هدف‌های اصلی ما بیمه‌کردن مکان‌های آبی و استخر‌ها در سراسر کشور است.

او افزود: با داشتن بیش از ۲۰۰ هزار غریق نجات در سراسر کشور نجات جان یک نفر به مدال المپیک که بالاترین عنوان ورزشی است ارجعیت دارد.

حیدری تصریح کرد: همواره در تلاش هستیم تا تمرکززدایی از تهران با توجه به وجود استعداد‌ها و ظرفیت بالای شهرستان‌ها وجود داشته باشد.

او افزود: به منظور شناسایی استعداد‌های برتر ،کشور را به۶بخش تقسیم کرده ایم که استان کردستان شامل بخش شمال غرب کشور می‌شود.

دبیر فدراسیون غریق نجات و غواصی اذعان داشت: در حال حاضر قریب به چهار سال است که مسابقات لیگ را با بالاترین کیفیت ممکن برگزار می‌کنیم و امیدواریم کردستان نیز در آینده بتواند در لیگ حضوری فعال داشته باشد.

حیدری اظهار داشت: درآمد اصلی هیات‌های استانی ما در سطح کشور بیشتر در بخش نجات غریق است.

اوبه فعالیت نجات غریق و غواصی در کردستان گریزی زد و تصریح کرد: با توجه به حضور کردستان در مسابقات کشوری که در جزیره کیش برگزار شد پیشرفت و استعداد را می‌شد در تیم کردستان به وضوح دید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار