مدیر امور آب و فاضلاب شهر ایلام از اصلاح و توسعه ۱۳۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر ایلام خبر داد.

اصلاح و توسعه ۱۳۵۰ متر شبکه فاضلاب در شهر ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , دوستمحمدی مدیر امور آبفای شهر ایلام با بیان اینکه تلاش خواهد شد که بر اساس برنامه‌ریزی منظم نسبت به اصلاح شبکه فاضلاب در قسمت‌های مختلف شهر ایلام اقدام شود گفت: این امور از ابتدای امسال نسبت به توسعه شبکه فاضلاب بطول ۱۳۵۰ متر در شهر ایلام اقدام نموده است در همین مدت بیش از ۱۴۰۰ مورد رفع گرفتگی و انسداد شبکه‌های فاضلاب و ۲۵ مورد هم سطح سازی دریچه‌های آدم رو شهر ایلام صورت گرفته است.

او یادآور شد: سختی اجرای و بار ترافیکی از مهمترین موانع و مشکلات پروژه توسعه شبکه فاضلاب در شهر بوده که براساس برنامه ریزی سعی شد، درطول روز به خاطر عدم ایجاد مشکل برای مردم، عملیات اجرایی در حد ساخت منهول‌های فاضلاب و تراکم ترانشه باشد. اما درشب عملیات حفاری و لوله گذاری با سرعت تمام انجام گردد.

دوستمحمدی با بیان اینکه طرح ارتقاء و مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری ایلام با ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۹۴ درصد شهر ایلام تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار دارد.

او در ادامه از شهروندانی که در حوزه خدمات شبکه فاضلاب قرار گرفته‌اند و امکان اتصال آن‌ها به شبکه فاضلاب وجود دارد، خواست هر چه سریع‌تر نسبت به اتصال آن به شبکه جمع‌آوری اقدام کنند تا از سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته به نحوه مطلوبی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.