بسته اخبار حوادث امروز ۱۹ آذر ماه ۹۸؛

فرار راننده متخلف پس از تصادف و مصدوم شدن ۵ نفر / دستگیری حفاران غیر مجاز

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

فرار راننده متخلف پس از تصادف و مصدوم شدن ۵ نفر / دستگیری حفاران غیر مجازبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه (۱۹ آذر ماه) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


فرار راننده متخلف پس از تصادف و مصدوم شدن ۵ نفر

سرهنگ امیر طالبی، سرپرست پلیس راهور گیلان امروز گفت: برخورد پژوی ۴۰۵، پژوی ۲۰۶ و پراید در یکی از خیابان‌های لاهیجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد.

او افزود: ناتوانی راننده پژو ۴۰۵ در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه عامل این تصادف بود.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان، با اشاره به فرار راننده متخلف پس از تصادف، گفت: در این حادثه ۲ راننده و ۳ سرنشینان دو خودرو پژو ۲۰۶ و پراید که همگی زن هستند مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ امیر طالبی تصریح کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری راننده فراری ادامه دارد.

دستگیری حفاران غیر مجاز

سرهنگ محمد علی پور، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: ۴ حفار غیرمجاز اشیای عتیقه در شهرستان رودسر شناسایی و دستگیر شدند.


او افزود: متخلفان که در حال حفاری در یکی از روستا‌های اطراف رودسر بودند با مشاهده ماموران فرار کردند، اما پس از تعقیب و گریز دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: ۴ حفار پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ محمد علی پور تصریح کرد: از متخلفان یک خودرو و ادوات حفاری نیز کشف و ضبط شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.