رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: علت انفعال بعضی پل‌های برقی عابر پیاده، انعقاد یک قرارداد ناقص در ادوار گذشته است.

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به رکود سه پل عابر پیاده مستقر در سه راه نهضت؛ بلوار مطهری، رو به روی گلزار شهدای جواد آباد و بلوار جمهوری، رو به روی پارک تنیس، گفت: قرارداد ناقصی در ادوار گذشته با پیمانکار این سه پل برقی عابر پیاده منعقد شده و با دادن وعده های بی اساس  برای او ایجاد حق کرده است.

او با بیان این که پیمانکار مذکور اصلا به تعهدات خود پایبند نیست، افزود: در قرارداد منعقد شده تبلیغات پلی را به پیمانکار واگذار کرده اند که در حوزه اختیارات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

بضاعتی پور با اشاره به بدهی برق سه پل عابر پیاده یادشده گفت: تأمین قطعات و پرداخت بدهی برق توسط پیمانکار انجام نمی شود و از آن‌جا که شهروندان این خدمات را از ما می خواهند، شهرداری بدهی برق را پرداخت کرد.

او با بیان این که درخصوص کم‌کاری پیمانکار و شرکت مذکور درحال پیگیری قضایی هستیم، افزود: هدف ما فسخ قرارداد و در اختیار گرفتن اداره پل‌های عابرپیاده است، تا شهرداری بتواند به‌صورت مستقیم به مشکلات و اختلالات پل‌های عابر پیاده رسیدگی کند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.