سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران گفت: بدون اشکل نیستیم و اگر بازی را هم واگذار کردیم به دلیل نبود تمرکز در لحظه بوده است.

آبکناری:تیم یکدست و خوبی داریم / نوسانمان به دلیل نبود تمرکز در لحظه‌ها بودالبرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون پس از پیروزی تیمش برابر رعد پدافند هوایی شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازی خوبی انجام شد و هر ۲ تیم نمایش قابل قبولی داشتند، اما تیم ما توپ هایش بیشتر گل شد و در نهایت توانستیم امتیاز‌های بیشتری هم کسب کنیم، اما تیم حریف با وجود این که نتوانست مانند ما امتیاز بگیرد، اما نمایش خوب و قابل قبولی داشت.  

او افزود: در دفاع نمایش خوب و قابل قبولی داشتیم، اما بدون اشکال نیستیم و باید دقت بیشتری داشته باشیم با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی بودم و نمایش خوبی داشتند.

سرمربی تیم بسکتبال اکسون در ادامه و در پاسخ به این  سوال که آیا هدف برای اکسون مرحله پلی آف است و یا در مقدماتی هم کار را جدی دنبال می‌کنید عنوان داشت: همه تیم‌ها مرحله مقدماتی را خیلی جدی پیگیری می‌کنند، زیرا بدون اهمیت دادن به آن حضور در پلی آف یا بازی با چه تیم‌هایی قرار است بازی انجام شود اهمیت دارد، این مسئله برای تیم ما مهم است و فکر نمی‌کنم برای دیگر تیم‌ها هم این طور نباشد، زیرا جایگاهی که در مقدماتی به دست می‌آید مستقیما روی پلی آف تاثیر دارد.

آبکناری در پاسخ به این سوال که تینمتان در رقابت‌های لیگ نوسان داشته است بیبان داشت: تصور می‌کنم در بازی‌هایی که باختیم به دلیل نبود تمرکز روی لحظه‌ها بوده است باید تلاش کنیم تا در لحظات مهم تمرکز داشته باشیم تا بازی را از دست ندهیم، اگر دقت کنید نتایج را هم در برخی مواقع نزدیک واگذار کردیم.

او درباره شرایط بازیکنان تیمش و وضعیت نیمکت گفت: تیم یکدستی داریم و بازیکنانی هم که روی نیمکت هستند فاصله زیادی با تیم اصلی ندارند و ما بر اساس هر بازی چرخشی ایجاد می‌کنیم. شرایط خوب است و ان طور نیست که اگر یک بازیکن از تیم برود تیم افت کند، خوشبختانه نفراتمان به تیم اصلی نزدیک است.


 بیشتر بخوانید:

نگاهی آمار به لیگ بسکتبال / بیشترین گل زده برای پتروشیمی

شکست دور از انتظار شاگردان هاشمی در بندرعباس/ پیروزی نزدیک آبی صنعت پارسا برابر اکسون

تقابل جذاب مدعیان در جنوب / کار آسان شاگردان آب کناری در خانه


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار