نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب با محوریت مروری بر دستاورد‌های دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و خدمات سلامت افتتاح می‌شود.

دستاورد‌های دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به نمایش گذاشته می شودبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب را با محوریت مروری بر دستاورد‌های دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و خدمات سلامت افتتاح می‌شود.
 
 نمایشگاه دستاورد‌های دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) که بر اساس سرفصل‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ۸ محور تقسیم شده اند و از روز شنبه ۲۳ الی ۲۷ آذر در محل این دانشگاه پذیرای فعالان حوزه بهداشت و درمان کشور است و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از طریق تماس با دانشگاه، هماهنگی لازم را جهت حضور انجام دهند.
بیشتر بخوانید: جهش توسعه زیرساخت‌سازی بیمارستان‌های جنوب شهر
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرماندهان رده‌های درمانی نیرو‌های مسلح و مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از جمله مهمانان ویژه نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب هستند.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار