رحمانی با اشاره به افتتاح تقاطع غیرهمسطح دوگاز در جاده لشکری گفت: با این اقدام تنها چراغ قرمز این جاده حذف شد.

حذف تنها چراغ قرمز جاده لشکری با افتتاح تقاطع غیرهمسطحبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رحمانی شهردار منطقه ۲۱ شهرداری تهران صبح امروز در مراسم افتتاح ۴۸ پروژه عمرانی، فرهنگی و ترافیکی منطقه ۲۱ گفت: به خاطر وجود مشکلات اقتصادی و کمبود منابع مالی بهترین روش برای اجرای پروژه‌های شهری مشارکت با شهروندان است.

شهردار منطقه ۲۱ شهرداری تهران با تأکید بر اینکه «تهران شهری برای همه» به معنای مشارکت همگانی است، گفت: منطقه ۲۱، ۵ هزار و ۲۰۰ هکتار مساحت دارد که هم فرصت و هم تهدید به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه ۸ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین بایر داریم، گفت: این آخرین فرصتی است که در تهران می‌توان از آن استفاده کرد.

رحمانی با بیان اینکه در یک سال اخیر زمین‌های بایر را شناسایی و مالکیت آن‌ها را هم مشخص کردیم، گفت: افزایش حس تعلق شهروندان به شهر و ایجاد اعتماد از اهداف ما است.

شهردار منطقه ۲۱ شهرداری تهران با بیان اینکه تنها چراغ قرمز جاده لشکری با راه‌اندازی تقاطع غیرهمسطح دوگاز امروز حذف شد، گفت: مزایای اجرای این طرح به روش مشارکتی این است که توانستیم زمان افتتاح آن را جلو اندازیم، چنانچه اگر طرح به صورت مشارکتی اجرا نشده بود ۷ سال زمان می‌برد.

او با بیان اینکه منطقه ۲۱ با ۸۵۰ هکتار فضای سبز در رتبه دوم است، گفت: متأسفانه آبیاری ما سنتی است که برای این کار هم در حال چاره‌اندیشی هستیم.

رحمانی با اشاره به اینکه پروژه بازار قطعات خودرو هم به صورت مشارکتی افتتاح می‌شود، گفت: ۱۲۷ هزار متر بنا به صورت مشارکتی ساخته می‌شود تا خدمات فروش قطعات خودرو انجام شود.

شهردار منطقه ۲۱ شهرداری تهران با بیان اینکه در مسیر بزرگراه فتح و باغستان گره ترافیکی داریم، گفت: در بسیاری از ساعت‌ها ترافیک سنگین داریم و اگر تصادفی رخ دهد موجب شکل‌گیری ترافیک طولانی می‌شود، لذا تلاش می‌کنیم این مشکل را هم برطرف کنیم.

رحمانی تصریح کرد: بیش از ۲۵ پروژه مشارکتی دیگر در دستور کار است که بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار