این روز‌ها حواشی و اخبار‌های گوناگونی درباره مدیریت باشگاه استقلال به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به استعفای استراماچونی از استقلال در نهایت مدیران باشگاه طی مصاحبه‌های مختلف اقدام این مربی را خلاف قانون تعبیر کردند، اما از پرداخت نشدن حقوق این مربی هم سخن گفتند.

با این وجود حواشی بوجود آمده پس استعفای سرمربی استقلال باعث شد تا ترکش آن به امیرحسین فتحی هم برخورد کند و او از ریاست باشگاه استقلال کنار برود.

در حال حاضر علی فتح الله زاده گزینه اصلی ریاست باشگاه استقلال محسوب می‌شود و اعضای هیئت مدیره فعلی نیز برای تایید این مدیر بررسی‌های لازم را انجام خواهند داد.


بیشتر بخوانید: مذاکره فتح الله زاده با وزارت ورزش تایید شد


حضور استراماچونی در استقلال منتفی است

رفتن استراماچونی به ایتالیا و ترک استقلال منجر شد مدیران استقلال دست به کار شوند و برای پرداخت مطالبات این مربی اقدام کنند، اما با پیگیری‌های صورت گرفته تا این لحظه مشخص شد بازگشت استراماچونی به استقلال منتفی است چرا که او یک طرفه قرارداد خود را فسخ و و استقلال شکایت کرده است.


بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال مدیرعامل بعدی را معرفی کرد


خون استراماچونی چگونه به جوش آمد؟

واریزی‌های باشگاه استقلال به حساب استراماچونی باعث شده تا برای این مربی ایتالیایی مشکل ایجاد شود و در نهایت حساب او در میلان ایتالیا بلوکه شود. اشتباه یک صرافی در پرداخت پول استراماچونی باعث حساسیت بانک ایتالیایی شد. این صرافی در اقدامی عجیب طی ۱۰ قسط و به صورت متوالی طلب استراماچونی را به حساب او واریز کرد و همین مساله باعث می‌شود تا سیستم بانکی ایتالیا به حجم و دفعات واریزی پول حساس شود و حساب مربی ایتالیایی را مسدود کند. همین موضوع باعث شد مرد ایتالیایی به سیم آخر بزند.

حکم سرپرستی خلیل زاده امضا شد

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با استناد به مصوبه هیات مدیره استقلال طی حکمی اسماعیل خلیل زاده را به عنوان سرپرست باشگاه استقلال منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

"به استناد مواد ۳۳ و ۴۲ اساسنامه و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۹۸/۹/۱۹، نظر به تعهد و تخصص جنابعالی در امور اجرایی، بدینوسیله به عنوان سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان و نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید با همکاری متقابل سایر اعضا هیئت مدیره شرکت و استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود، با رعایت مفاد اساسنامه شرکت و قوانین و مقررات مرتبط موفق و موید باشید. "

مدیران استقلال تسلیم استراماچونی شدند

مدیران باشگاه استقلال پس از برگزاری جلسه دورهمی تصمیم گرفتند تا خواسته‌های سرمربی مستعفی تیم خود را برآورده کنند.

طبق خواسته استراماچونی قرارداد این مربی با استقلالی‌ها از ۲ سال به یک سال کاهش پیدا می‌کند.

خلیل زاده راهی ترکیه شد

اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال برای مذاکره با وکیل استراماچونی و انجام مقدمات لازم برای بازگشت این سرمربی ساعت ۲۳ راهی کشور ترکیه شد.

کامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال:

  • اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه به ترکیه رفته است و امیدواریم خبر خوش را بدهد.
  • قرار است در صورتی که مشکلی پیش نیاید، استراماچونی فردا (چهارشنبه) به ایران بازگردد.
  • ما مجبور هستیم تن به خواسته استراماچونی داده و مدت قرارداد او را کاهش دهیم.
  • امیدوارم فردا هواداران از ما گلایه نکنند که چرا قرارداد او در آخر فصل به پایان رسیده است.
  • ما قرارداد دو ساله بسته بودیم و می‌خواستیم برای فصل بعد به مشکل نخوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار