حجت الاسلام و المسلمین زارع حسینی دادستان عمومی و انقلاب طبس گفت: به رسانه‌ها و فعالین فضای مجازی توصیه میکنم از تبلیغات زودهنگام و تخریب رقبا پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،حجت الاسلام زارع حسینی دادستان عمومی و انقلاب طبس در جمع اصحاب رسانه طبس گفت: به رسانه ها و فعالین فضای مجازی توصیه میکنم از تبلیغات زودهنگام و تخریب رقبا و امیدوار کردن مردم به مسائلی که در توان اجرایی یک نماینده نیست به شدت پرهیز کنند.

او افزود: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در شهرستان برگزار و به صورت منظم هر دو هفته یکبار تشکیل خواهد شد. 

 حجت الاسلام زارع حسینی با بیان اینکه از لحاظ جرایم انتخاباتی وظیفه ما پیشگیری و توجیه است، بیان کرد: مراحل، تخلفات و جرایم انتخاباتی شامل قبل از زمان تبلیغات، هفته تبلیغات، روز سکوت انتخابات، روز برگزاری و مرحله پس از اعلام نتایج است.

 دادستان عمومی و انقلاب طبس به چهار محور اصلی این ستاد اشاره کرد و گفت: امنیت، سلامت، مشارکت حداکثری مردم و رقابت پذیر بودن انتخابات به عنوان منشور و مبنای کار ما خواهد بود.

او با اشاره به نامزدهای انتخاباتی  و هواداران آن‌ها نسبت به این موضوع توجیه خواهند شد. تاکید کرد: اصل در مشارکت فعال و رقابت سالم بین افرادی است که به تایید شورای نگهبان برسند و حق تبلیغ در هفته تعیین شده را داشته باشند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار