امام جمعه موقت بیرجند؛

دانشجویان در گام دوم انقلاب نقش سرنوشت‌سازی دارند

حجت‌الاسلام نوفرستی گفت: امروزدانشجویان در گام دوم انقلاب نقش سرنوشت‌سازی بر عهده دارند و از آنها انتظار می‌رود به دنبال آرمان‌خواهی و پیروی از ولایت‌فقیه باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت‌الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند ظهرامروز در سخنرانی راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در بیرجند، گفت: از دانشجویان انقلابی انتظار می‌رود به دنبال آرمان‌خواهی، ترویج گفتمان انقلاب در محیط دانشگاه، عدالتخواهی، مبارزه با ظلم و فساد، پرهیز از سطحی‌نگری‌ها و پیروی از ولایت‌فقیه باشند.

او افزود: مردم بصیر و مومن در طی ۴۰ سال انقلاب با پیروی خالصانه از امام امت در تمام صحنه‌ها حضور داشتند و نهضت انقلاب اسلامی را حفظ کردند.

حجت‌الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه مردم بصیر ایران هم در ایجاد نهضت و هم در دفع فتنه‌ها با لبیک به فریاد ولایت رسالت خود را نشان داده‌اند، ادامه داد: نقش ولایت و رهبری یکی از مؤلفه‌های مهم در هر نظام است، زیرا هر جا ولایت با رهبری پیوند می‌خورد، نهضتی بزرگ ایجاد می‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به فرارسیدن شانزدهم آذرماه روز دانشجو عنوان کرد: دانشجویان در طول تاریخ انقلاب همواره نقش مؤثری داشته‌اند همانطور که ماهیت روز دانشجو نیز با شهادت سه دانشجوی سرفراز و در مسیر مبارزه با استکبارستیزی شکل گرفته است.

او با اشاره به ناآرامی‌ها در کشور‌های عراق و لبنان ریشه بسیاری از فتنه‌ها در منطقه و ایران را مثلث آمریکا، رژیم صهیونیست و ارتجاع منطقه دانست و تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که در اتفاقات گوناگون همه کم‌کاری و آسیب‌های موجود در جامعه را به حساب اصل نظام بگذارند، اما مردم ایران با حضور پرشور خود این توطئه دشمن را خنثی کردند.

حجت‌الاسلام نوفرستی  با بیان اینکه حضور مردم به معنای عدم مطالبه‌گری آن‌ها نمی‌باشد،اظهار کرد: خواست مردم از مسؤولین اصلاح نظام اقتصادی کشور، حمایت از مستضعفان و مبارزه با فساد است.

امام جمعه موقت بیرجندبا اشاره به آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:در مردمسالاری دینی مردم تمام ارکان نظام را انتخاب می‌کنند، بنابر این اگر جایی انتخاب صحیح داشتیم، افتخار کرده و نتیجه انتخاب خود را می‌بینیم چراکه بسیاری از مشکلات ما به واسطه عدم انتخاب صحیح مسئولان و مدیران بوده است و از این منظر باید در انتخاب اصلح مراقب باشیم.

انتهای پیام/ ی

 

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار