اردوی شاگردان حمید استیلی در تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در قطر از امروز (شنبه) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت حمید استیلی درحالی از امروز (شنبه - ۲۳ آذر) در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز شده که این تیم روز ۲۹ آذر راهی قطر می‌شود تا ۲ بازی دوستانه در این کشور انجام دهد.


بیشتر بخوانید: ۲ بازی دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران در قطر


درحال حاضر امید نورافکن و محمد محبی (سپاهان) رضا شکاری و محمد رضا آزادی (تراکتورسازى) عارف آغاسى و مجتبی نجاریان (فولاد خوزستان) علی شجاعی و رضا دهقانی (نساجى مازندران) علی شهسواری و محمد خدابنده لو (پیکان) و سینا زامهران (شهر خودرو) بازیکنانی هستند که در تمرین نخست حضور پیدا می‌کنند و قرار است دیگر نفرات از فردا (یکشنبه) در تمرینات باشند.

شاگردان حمید استیلی در اردوی ۹ روزه ۲ مسابقه تدارکاتی برابر تیم المپیک قطر و یکی از باشگاه‌های قطری برگزار خواهند کرد تا آماده مسابقات انتخابی المپیک شوند. مسابقه تیم‌های امید ایران و قطر روز ۷ دی و مسابقه برابر یکی از تیم‌های باشگاهی در روز ۴ دی در دوحه برگزار خواهد شد.

 رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور تیم‌های المپیک ایران، ازبکستان، کره‌جنوبی و چین در شهر سونگلا تایلند و در استادیوم تینسولانون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار