تیم فوتبال منچستر یونایتد یکی از مشتریان پر و پا قرص ارلینگ هالند به شمار می‌رود، اما پدر این بازیکن از پیوستن پسرش به منچستر یونایتد نگرانی‌هایی دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در بازی‌های این فصل ردبول سالزبورگ، چند تیم بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم شدند. هالند ۲۷ بار در تمامی رقابت هالی این فصل برای ردبول سالزبورگ به میدان رفته و ۲۸ بار دروازه حریفان را باز کرده که ۸ گل را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.


بیشتر بخوانید: مهاجم ۱۹ ساله به رکورد فان باستن و سیمئونه رسید


مارسل بوت استعدادیاب باشگاه منچستر یونایتد برای تماشای بازی لیورپول- سالزبورگ و زیرنظر گرفتن عملکرد ستاره ۱۹ ساله در ورزشگاه محل برگزاری بازی حضور یافت و پس از پایان بازی با الف اینگ هالند پدر ارلینگ به گفتگو پرداخت. گفته می‌شود که ۲ طرف مذاکرات مثبتی داشتند، اما پدر ارلینگ هالند اشتیاق زیادی داشت تا بداند در صورت پیوستن پسرش به منچستر یونایتد، او تا چه اندازه فرصت بازی کردن پیدا خواهد کرد.

هالند در دیدار‌های این فصل یکی از بازیکنان ثابت ردبول سالزبورگ بوده و تقریبا در تمامی بازی‌ها به مدت ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشته است.


بیشتر بخوانید: مارتینز و هالند، گزینه‌های جدید بارسلونا برای جانشینی سوارز


اِلف پدر ارلینگ هالند که در دوران بازیگری اش سابقه بازی در تیم‌های لیدز یونایتد و منچستر سیتی را در کارنامه دارد، مشکلی برای انتقال ارلینگ به اولدترافورد ندارد، اما تمام نگرانی او مربوط به میزان فرصتی است که او در ترکیب شیاطین سرخ پیدا خواهد کرد، زیرا در حال حاضر آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد که مهاجمان اصلی منچستر یونایتد به شمار می‌روند، در بهترین فرم خودشان قرار دارند و بعید است که سولسشیر حاضر به نیمکت نشین کردن آن‌ها باشد.

اِلف هالند از مارسل بوت تضمین خواست که پسرش در صورت پیوستن به منچستر یونایتد فرصت کافی برای بازی کردن خواهد داشت، اما بوت به عنوان استعدادیاب باشگاه نمی‌توانست به او چنین اطمینانی بدهد. به نظر می‌رسد ظرف چند هفته آینده ارلینگ هالند و اوله گنار سولسشیر که پیش از این در تیم مولده با یکدیگر کار کرده اند، با یکدیگر ملاقات داشته باشند و شرایط را برای همکاری دوباره با یکدیگر ارزیابی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار