کسانی که در آزمون توانمندسازی جهاد دانشگاهی شرکت کرده اند می‌توانند به عنوان آموزش دهنده سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد همکاری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سیدحمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی آموزش وپرورش این استان گفت: آموزش دهندگان غیرفعال که شروع فعالیت آن‌ها بعد از سال ۱۳۹۲ بوده ودر آزمون جهاد دانشگاهی شرکت کرده اند (اعم از آن‌هایی که قبول شده یا نمره قبولی کسب نکرده اند) در صورت تمایل و اعلام نیاز شهرستان‌ها و مناطق در سامانه سوادآموزی برای شرکت در فعالیت‌های سوادآموزی فعال می‌شوند.

سیدحمدالله خواهش نیک افزود: براساس بخشنامه سازمان نهضت سوادآموزی آموزش دهندگانی که امسال به عنوان حق التدریس در مدارس فعالیت می‌کنند نیز می‌تواند با سوادآموزی همکاری خود را ادامه دهند.

او اضافه کرد: در طول سال برای این آموزش دهندگان جلسات توانمندسازی برگزار و فیلم‌های آموزشی روش‌ها و مهارت‌های تدریس به آنان ارائه می‌شود.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: تاکنون هیچ گونه بخشنامه‌ای مبنی بر برگزاری آزمون جهاددانشگاهی وبه کارگیری نیروی جدید در نهضت سوادآموزی اعلام نشده است.

او با اشاره به سئوالات متعدد آموزش دهندگان تأئید شده برای آزمون گفت: زمان برگزاری آزمون مشخص نشده و اخبار جدید در سایت‌های www.kb.medu.ir و www.savad.kb.medu.ir اطلاع رسانی می‌شود.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.