وزیر دفاع گفت: توانستیم راهبرد ایران را که حفظ و ارتقای بازدارندگی است، به منصه ظهور برسانیم و به تجاوز دشمن در لحظه نخست با قدرت پاسخ دهیم.

دشمن واقعیتِ قدرت، اراده و ثبات ما را پذیرفته استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز یکشنبه در مراسم رونمایی از کتب، منشورات و کتابخانه دیجیتالی دبیرخانه تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای، اظهار داشت: توانستیم راهبرد جمهوری اسلامی ایران را که حفظ و ارتقای بازدارندگی است، به منصه ظهور برسانیم و به تجاوز دشمن در لحظه نخست با قدرت پاسخ دهیم؛ این بدین معناست که دشمن واقعیت قدرت، اعتبار، اراده و ثبات ما را در حفظ امنیت ملی پذیرفته است.

او با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای نظامی برگرفته از قدرت واقعی مردم است، تصریح کرد: همواره با مشارکت حداکثری مردم برای سرنوشت و اعتلای کشورمان تصمیم می‌گیریم و این تصمیم برای دشمن بسیار مأیوس‌کننده و هزینه‌بر خواهد بود.

وزیر دفاع در پایان گفت: دشمنان بر اساس خوی سلطه‌طلبی و استکباری خود دائماً در حال افزایش قدرت نظامی هستند و از این قدرت در جهت استثمار ملت‌ها، تغییر تصمیم‌ها و کاهش اراده و خواست دولت‌های منطقه و جهان استفاده می‌کنند؛ لذا ما باید با در نظر گرفتن این موضوع، همواره از آمادگی لازم در ابعاد مختلف برخوردار باشیم.

گفتنی است دبیرخانه تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای با هدف نیل به الگوی دفاعی و توسعه گفتمان دفاعی معظم‌له در سال ۱۳۹۰ با چشم‌انداز ۱۰ساله و برگزاری پنج همایش دوسالانه و تدوین کتاب‌های مرجع در مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تشکیل شده است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ارتش ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
ننگ بر دشمنان اسلام
آخرین اخبار