معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : برای بهبود فضای کسب و کار باید هماهنگی بین دستگاه‌ها را به نقطه مطلوبی برسانیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه هماهنگی و همدلی دستگاه‌های اجرایی استان را یکی از راهکار‌های مطلوب برای بهبود فضای کسب و کار استان و جذب سرمایه‌گذار عنوان کرد و گفت : عامل مهم توسعه اقتصادی یک کشور توجه به تولید است و ما به عنوان بدنه کارشناسی اقتصادی استان باید از فرصت بخش تولید به نفع اشتغال، انگیزه کار و توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم.

او گفت : یکی از مهمترین موانع موجود بر سر راه بخش تولید، عدم همنوایی اداری و مدیریتی است و اگرچه مدیران استان هر کدام وظایف مختلفی دارند، اما در نهایت همه ما برای دستیابی به یک هدف مشترک یعنی توسعه همه جانبه استان تلاش می‌کنیم.

حاتمی گفت: باید بتوانیم زمینه توسعه استان را با همدلی و همنوایی فراهم کنیم وآن وقت است که چرخه اقتصاد ما رو به بهبود حرکت خواهد کرد و کسب و کار نیز روتق می‌یابد.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه به وضعیت بیکاری در استان هم اشاره کرد و گفت: بخشی از وضعیت بیکاری می‌تواند نتیجه تصمیم اشتباه، کم‌کاری و سوء مدیریت همه ما باشد.

او گفت: اگر با همدلی بر رفع مشکلات استان تمرکز و زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران و بهبود فضای کسب و کار فراهم کنیم و از سختگیری‌های بی مورد و معطل کردن امور مردم در بروکراسی اداری پرهیز کنیم، قطعا نتایج مطلوبی خواهیم گرفت.

حاتمی ایجاد مدرسه کسب و کار را برای مهارت اندوزی و ماهر شدن منابع انسانی استان موثر دانست و گفت: انگیره مهارت اندوزی و کار باید از طرق مختلف بخصوص با کمک صداوسیما به جامعه تزریق و به عنوان یک فرهنگ و رفتار اجتماعی نهادینه شود.

معاون استاندار کرمانشاه از اهمیت پایش سرمایه‌گذاری به وسیله دستگاه‌های اجرایی هم یاد کرد و گفت: این کار باعث می‌شود بدانیم وضعیت سرمایه‌گذاری استان به کجا می‌رود، یا ما با برنامه‌ریزی آن را به کدام سمت ببریم که منجر به نتیجه شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.