دادستان عمومی و انقلاب روانسر گفت : با آغاز فرآیند یازدهمین دوه انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای مجازی این شهرستان به طور دقیق رصد و پیگیری می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«نوید صحرایی» دادستان عمومی و انقلاب روانسر گفت : باتوجه به اینکه بیشترین تاثیرپذیری جامعه از فضای مجازی است رصد دقیق‌تر این فضا برای ما بسیار حساس و مهم است.

او با بیان اینکه پلیس امنیت در شهرستان روانسر مسوُول رصد فضای مجازی است، گفت : با هر فردی که در پی القای یاس و نامیدی است و مردم را برای شرکت در انتخابات دلسرد می‌کند، برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب روانسر افزود: دشمنان از اغتشاشات اخیر شکست خوردند و با توان بیشتر برای راه اندازی فتنه دیگری در حال برنامه ریزی هستند تا انتخابات پیش رو را با چالش مواجه کنند.

صحرایی افزود: بی طرفی مسوُولان و مدیران یک اصل انتخاباتی است و مردم را نباید در جهت جریانی خاص و یا حمایت و عدم حمایت از داوطلبی هدایت کنند.

او گفت: برگزاری انتخاباتی اخلاق مدار و قانونی دغدغه همه متولیان است و با کسانی که مرتکب تخلف و جرایم انتخاباتی شوند اغماضی نخواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.