از ظهر سه شنبه با نفوذ سامانه بارشی به خراسان رضوی، بتدریج بارش‌ها از نواحی غربی و جنوب غربی به شکل رگباری آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا روز دوشنبه جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش تدریجی دمای هوا برای غالب نقاط استان پیش بینی می‌شود که پایداری جو سبب افزایش آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت استان از جمله مشهد می‌شود.

از ظهر سه شنبه با نفوذ سامانه بارشی به خراسان رضوی، بتدریج بارش‌ها از نواحی غربی و جنوب غربی و به شکل رگباری آغاز می‌شود، اما از اواخر وقت سه‌شنبه و در روز چهارشنبه ضمن کاهش دمای هوا، بارش‌ها در نواحی سردسیر و کوهستانی استان تبدیل به برف و باران خواهد شد.
 
احتمال آبگرفتگی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی و برخی از نقاط غربی استان در فاصله زمانی سه‌شنبه شب "۹۸/۰۹/۲۶" تا ظهر چهارشنبه "۹۸/۰۹/۲۷" وجود دارد، همچنین بارش برف و باران در نواحی سردسیر و محور‌های کوهستانی با احتمال کولاک برف، تشکیل مه و کاهش دید همچنین لغزندگی محور‌ها همراه است.

همزمان با فعالیت این سیستم در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه وزش باد در نیمه جنوبی به طور لحظه‌ای شدید پیش بینی می‌شود.

پیش بینی می‌شود روز دوشنبه حداقل دما صفر درجه و حداکثر درمای آن روز ۱۴ درجه سانتی‌گراد باشد.

روز سه شنبه نیز حداقل دما ۲ درجه و حداکثر آن ۱۲ پیش بینی می‌شود و روز چهارشنبه حداقل دما به ۳ درجه می‌رسد و حداکثر دما نیز با کاهش چند درجه‌ای دمای ۷ درجه سانتی گراد را تجربه می‌کند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.