ثبت‌نام در مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام این مسابقات تا نیمه بهمن امسال ادامه دارد.

او اظهار کرد: مسابقات ملی مناظرات دانشجویی با هدف تمرین گفتگو، ترویج هم‌تحملی، ایجاد فضای مناسب برای آزاداندیشی و طرح افکار و نقد منطقی برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه تاکنون ۴ دوره از این مسابقات در سطح استانی و یک دوره به صورت منطقه‌ای با موفقیت در استان برگزار شده است، اظهار امیدواری کرد: در این دوره از مسابقات، با حمایت دانشگاه‌ها و مسئولان استانی، شاهد رشد کمی و کیفی مسابقات خواهیم بود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان با بیان این که تمامی دانشجویان دانشگاه‌های استان اعم از دولتی و غیردولتی و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند، گفت: امسال به منظور افزایش هرچه بیشتر کیفیت مسابقات، مرحله دانشگاهی نیز به مسابقات اضافه شد که تاکنون دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهرکرد و مراکز علمی کاربردی استان با هماهنگی و نظارت دبیرخانه استانی اقدام به برگزاری مرحله دانشگاهی مسابقات کرده‌اند و تیم‌های برگزیده آنان به مرحله استانی راه یافته‌اند.

رضایی افزود: مرحله استانی مسابقات مناظره در اسفندماه جاری و به صورت حذفی از مرحله مقدماتی تا مرحله نهایی (فینال) برگزار می‌شود و در نهایت حداقل سه تیم به عنوان تیم‌های برتر انتخاب و با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

او اضافه کرد: در این دوره از مسابقات، تیم اخلاق با هدف ارتقای کیفی مناظره ها، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

رضایی ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری واقع در دانشگاه شهرکرد، جنب دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین، مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در میرآباد شرقی و یا به دفاتر فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان مراجعه کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان تأکید کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات ملی مناظره دانشجویی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به وب سایت جهاددانشگاهی استان به نشانی jchb.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۳۲۳۲۰۰۷۰ و ۳۲۳۲۰۳۲۳ با پیش شماره (۰۳۸) تماس حاصل کنند.

رضایی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات همچون گذشته علاوه بر جوایز نقدی، امتیازاتی همچون صدور گواهی فرهنگی برای دانشجویان شرکت کننده و برخورداری از تخفیفات ویژه دوره‌های آموزش کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی در نظر گرفته شده است.

او گفت: تعدادی از تیم‌های منتخب مرحله استانی برای شرکت در مرحله منطقه‌ای و کشوری مسابقات که در نیمه دوم سال ۹۹ برگزار می‌شود به دبیرخانه مرکزی مسابقات معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار