رئیس کل دادگستری استان قزوین:

امکانات دولتی نباید برای تبلیغ داوطلبان انتخابات به کارگرفته شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین در جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی گفت: مدیران دولتی حق ندارند با داوطلبان انتخابات همراه شوند و یا امکانات دولتی را در اختیار آن‌ها بگذارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان در جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی با بیان اینکه مدیران حق ندارند امکانات دولتی را در اختیار داوطلبان انتخابات قرار دهند، گفت: ۲۲۷ داوطلب برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند و متاسفانه دو نفر تخلف داشته اند.

حجت الاسلام قدرتی افزود: از هیئت‌های نظارت انتظار داریم وظایف قانونی خود را کاملا رعایت کنند تا افرادی که صلاحیت ندارند از فیلتر‌ها رد نشوند.

او، از اقدامات پیشگیرانه ای، چون شناسایی مجرمان دوره‌های انتخاباتی قبل و تذکر به آنان خبر داد.

به گفته حجت الاسلام قدرتی؛ کانال‌ها و ادمین‌هایی که بر علیه و یا به طرفداری یک کاندیدای خاص مطالبی را در کانال می‌گذارند شخص آن کاندیدا که از او در کانال حمایت می‌شود مسئول است و باید پاسخگو باشد.

دادستان قزوین هم تاکید کرد: پیشگیری در حوزه اجتماعی بسیار مهم است و هزینه‌های کمتری را متقبل خواهیم شد.

محمد قاسمی با اشاره به اهمیت فضای مجازی بیان کرد: کانال‌ها و ادمین‌ها شناسنامه ندارند و قراراست از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای شناسایی، تذکر و برخورد کمک گرفته شود.

انبارلویی مدیر کل صداوسیما مرکز قزوین هم گفت: باید در رابطه با برخی کانال‌ها مردم را آگاه کرد چرا که اگر سواد رسانه‌ای مردم ارتقا پیدا کند بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار