قاچاقچیان باز هم ناکام شدند

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مواد افیونی بهمراه ۲ قبضه سلاح جنگی و بیش از ۳ هزار لیتر سوخت توسط مرزبانان این استان خبر داد.

قاچاقچیان باز هم ناکام شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار جان نثار فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی،گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ تایباد، موفق شدند طی عملیاتی بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ۲ قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه را کشف نمایند و قاچاقچیان به آنسوی مرز متواری شدند.

او افزود: مرزبانان خراسان رضوی با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه روزی تحرکات مرزی در ۲ عملیات دیگر موفق شدند ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان گفت: امروز مرزبانان خراسان رضوی با توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) و تلاش‌های شبانه روزی توانسته اند امنیت پایداری را در مرز‌های استان ایجاد نمایند، لذا قاچاقیان مواد مخدر و سلاح بدانند که در مرز‌های این استان نخواهند توانست نقشه شوم خود را عملی نمایند.
 
انتهای پیام/ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.