مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با حضور معاون وزیر گردشگری معارفه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  بعدازظهر امروز آئین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان با حضور محمد خیاطان معاون توسعه مدیریت وزارت گردشگری برگزار و احمد تجری به عنوان مدیرکل معرفی و از زحمات ابراهیم کریمی تکریم شد.

 

تجری در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل قبلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهارداشت: موفقیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف مربوط به گردشگری در سال‌های اخیر به دست آمده و ما نیز این مسیر را ادامه می‌دهیم.

 

او با بیان اینکه توسعه گردشگری بر دو محور میراث فرهنگی و صنایع دستی است، گفت: گردشگری، صنعتی فرابخشی است و باید قدم‌های جدی‌تری به ویژه در توسعه زیرساخت‌ها و بومگردی در روستا‌ها برداریم.

 

تجری ادامه داد: باید بر پروژه‌های محوری استان مانند موزه روستایی متمرکز شویم و در بخش صنایع دستی به سمت برندسازی برویم.

 

ابراهیم کریمی مدیر کل سابق میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان هم در این مراسم با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز با اقدامات صورت گرفته بافت تاریخی گرگان و گمیشان به‌عنوان پیشانی سرمایه‌گذاری در حوزه تاریخی قلمداد می‌شود، گفت: متأسفانه درگذشته بسیاری تلاش می‌کردند ساختمان‌های تاریخی را تخریب و به‌جای آن ساختمان‌های چندطبقه بنا کنند.

 

کریمی بابیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های در حال ساخت سرمایه‌گذاری در استان گلستان در حال انجام است، ابراز کرد: فعالیت ۱۵۰ بوم‌گردی، استان گلستان و روستا‌های آن را دستخوش تحول کرده است.

 

در پایان این مراسم لوح تقدیر دکتر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی به ابراهیم کریمی مدیرکل سابق استان و همچنین حکم ابلاغ سرپرستی این اداره‌کل به احمد تجری تقدیم شد.


انتهای پیام / فا


مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی گلستان معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار