رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد گفت: اجرای پروژه پیامبر اعظم در دو فاز از سال آینده در استان یزد آغاز می‌شود.

آغاز پروژه پیامبر اعظم از سال آینده در یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد شیبانی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد گفت: اجرای پروژه پیامبر اعظم از سه ماهه اول سال آینده در دو فاز آغاز می‌شود و اجرای هریک از فازها، یک و سال و نیم به طول می‌انجامد. 

او با بیان اینکه مشارکت هر چه بیشتر شهروندان موجب تسهیل در اجرای پروژه می‌شود، افزود: پروژه پیامبر اعظم در مساحت ۷۲ هکتار اجرا می‌شود و بلوار دانشجو از پارک شادی تا سه راه تعاون، بلوار امام جعفر صادق، خیابان کاشانی و سه راه هراتی را به هم متصل می‌کند.

شیبانی اضافه کرد: اجرای پروژه پیامبر اعظم علاوه بر رونق بخشیدن به محله‌های نعیم آباد و اکبر آباد به کاهش ترافیک خیابان کاشانی کمک می‌کند.

او با بیان اینکه اولویت شهرداری در پروژه پیامبر اعظم نفع بردن تمامی ساکنین از اجرای این پروژه است، افزود: ساکنین و مالکین محل اجرای پروژه می‌توانند با ملک خود در این پروژه سرمایه گذاری کنند و در سود آن مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار