حفر چاه‌های جذبی در منطقه چهار شهرداری انجام شد

مشایخی مدیر منطقه چهار شهرداری یزد گفت: عملیات انتقال آب‌های سطحی در منطقه چهار شهرداری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علیرضا مشایخی مدیر منطقه چهار شهرداری یزد گفت:۹۰ درصد از چاه‌های جذبی در منطقه چهار شهرداری یزد حفر شده و عملیات دفع آب‌های سطحی و انتقال آب در این منطقه انجام شده است.

او افزود: میدان صنعت در این منطقه که در بارندگی قبلی با آبگرفتگی زیادی مواجه بود با حفر کانال و انتقال آب سطحی مشکل آن حل شده و آسفالت این میدان نیز تا پایان سال اصلاح می‌شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد اضافه کرد: جمع آوری و اصلاح آسفالت در محل چهار راه شرکت نفت نیز انجام شده و ساماندهی آسفالت بل رسالت و پل انتهای بلوار هفده شهریور تا پایان سال اجرایی می‌شود.

او اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۲۰۰ مترمربع پیاده رو سازی در سطح منطقه چهار شهرداری یزد در خیابان‌های متععدی از جمله خیابان ایمان و خلیل حسن بیگی و ... انجام شده است.

مشایخی افزود: ساماندهی نوار سبز بلوارموسی بن جعفر و اجرای فاز دوم پارک بزرگ آزادشهر آغاز شده است که در صورت تامین اعتبار به پایان می‌رسد.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد گفت:برای نخستین بار طرح راه اندازی تاسیسات شهری در تونل مشترک به صورت پایلوت در بلوار حضرت خدیجه (س) منطقه چهار در حال اجرا است که با توجه به خاص و زمان بر بودن پروژه امیدواریم تا اواسط سال آینده به پایان رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار