نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل شبکه آفتاب گفت: رسانه صدا و سیمامالک اشتر انقلاب است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیمای استان مر کزی گفت:رسانه صدا و سیمامالک اشتر انقلاب است و باید در سطح ملی و بین المللی نسبت به همه حوادث واقعه با هوشیاری برنامه داشته باشد وحقایق و معارف دین را بیان کند .

صدا وسیما مالک اشتر انقلاب است

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ما برای گام دوم برای 40 سال آینده باید برنامه داشته باشیم رسانه باید نقش آفرینی کند صدا و سیما برای سنین مختلف باید برنامه ریزی کند برای فرهنگ و اقتصاد باید برنامه داشته باشد.

او اضافه کرد: رسانه ملی باید گروه های فکری داشته باشد به عنوان تراز انقلاب اسلامی در سطح بین المللی کار کند هوشیاری لازم را داشته باشد و دلسوزانه و آگاهانه کار کند و مراقب بازی دشمن باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: صدا و سیما باید برنامه های سرگرم کننده اش باید غافل کننده نباشد بلکه محتوای آن با غنای بالا باشد و پاسداری از فرهنگ 1400 ساله از وظایف صدا و سیماست.


او تصریح کرد: حوادث آبانماه هشدار است و صدا و سیما در این حوادث وظیفه اش را انجام داد و صدا و سیما باید برای همه حواث و در برابر توطئه های دشمن برنامه داشته باشد اعتماد مردم را بالا ببرد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: خداوند در تاریخ جهان تشییع و تاریخ حوزه از آیت الله حائری آیت الله بروجردی و امام خمینی مهره چینی کرده تا به انقلاب اسلامی ایران و روشنایی در ظلمت جهانی رسیده است.

او اظهار کرد: اکنون سربازان قلم و اندیشه به وجود آمده اند و بر خلاف دوران طاغوت که عناصری با سرانجام نامعلوم وجود داشتند ارزش های طاغوت به ارزشهای الهی تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قبل از انقلاب صدا و سیما در خدمت اسلام نبود و امروز به برکت 40 سال انقلاب اسلامی نیروهای متعهد و کاربلد تربیت شده اند که مردانه شجاعانه خدمت کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.