پس از شکست چلسی برابر بورنموث و ناکامی مهاجمان این تیم، لمپارد قصد دارد در ژانویه یک مهاجم به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف بورنموث رفت و با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد تا آبی پوشان لندنی متحمل پنجمین شکست خود در فصل جاری شوند. مهاجمان چلسی در این دیدار آنقدر در گلزنی تعلل کردند تا این که دن گاسلینگ در دقیقه ۸۴ تک گل پیروزی بخش بورنموث را به ثمر رساند.  

پس از عملکرد نه چندان مطلوب مهاجمان چلسی، اکنون سرمربی این تیم قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی، یک مهاجم دیگر به خدمت بگیرد. فرانک لمپارد از مسئولان باشگاه انتظار دارد پس از به پایان رسیدن دوران محرومیت چلسی و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم، برای جذب مهاجم بودجه کافی در اختیار داشته باشد تا بتواند در نیم فصل دوم گزینه مدنظرش را در خط حمله و در کنار تامی آبراهام به میدان بفرستد.


بیشتر بخوانید: تمجید کاپیتان آبی پوشان از تامی آبراهام


تامی آبراهام در ۱۶ بازی این فصل، ۱۱ بار دروازه حریفان را باز کرد و با عملکرد خوبی که داشته، به مرد معتمد فرانک لمپارد در خط حمله تبدیل شده است. با وجود عمکرد خوب آبراهام، میچی باتشوایی که مهاجم مکمل او به شمار می‌رود، نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تنها یک گل حاصل کار او در هفته‌های گذشته بوده است.  

اولیویه ژیرو دیگر مهاجم این تیم نیز جایی در تفکرات لمپارد ندارد و پس از نیمکت نشینی‌های پیاپی، ظاهرا تصمیم گرفته به توصیه دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه عمل کند و در ژانویه راهی تیم دیگری شود که در آن فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد تا  برای مسابقات یورو ۲۰۲۰ جایگاهش در تیم ملی را از دست ندهد.


بیشتر بخوانید: توصیه سرمربی تیم ملی فرانسه به ژیرو برای ترک چلسی


فرانک لمپارد  قصد دارد یک بازیکن باتجربه در این پُست به تیمش اضافه کند تا فشار‌ها از روی آبراهام کاسته شود و خط حمله آبی پوشان در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشد.  

چلسی با ۳۱ گل زده، ضعیف‌ترین آمار گلزنی در میان ۵ تیم بالای جدول را به خود اختصاص داده است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار