فیلم‌های کوتاه تولید شده در حوزه هنری استان زنجان با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، امروز با حضور مسئولین استانی و عوامل فیلم‌ها اکران می‌شود.

اکران خصوصی فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،میثم سیفی مسئول واحد هنر‌های تصویری گفت: حوزه هنری استان زنجان در راستای تولید فیلم‌های کوتاه و ۱۰۰ ثانیه‌ای در سال ۱۳۹۸ اقدام به تولید پنج فیلم کوتاه با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی نمود که این فیلم‌ها پس از تأیید نهایی به مرحله تولید و اکران رسیده است.

او  عناوین فیلم‌ها را، «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم» و «شکاف» به کارگردانی جبار اوجاقلو، «پاگرد» و «پل» به کارگردانی سوسن سلامت و بهزاد علوی و انیمیشن «سیب‌سرخ» را به کارگردانی وریا نیک‌منش و مریم هاشم نژاد عنوان کرد.

سیفی با اشاره به نقش‌آفرینی چهره‌های نام آشنای سینما و تلویزیون ایران در فیلم‌ها، گفت: این فیلم‌ها با حضور بهزاد خداویسی، سیروس همتی، زهرا داوودنژاد، علی سلیمانی، مهری آل‌آقا، لبخند بدیعی و ساسان قجر جلوی دوربین رفته‌اند.

مسئول واحد هنر‌های تصویری، موضوع فیلم‌های کوتاه تولید شده را موضوعاتی مرتبط با طلاق، خودکشی، معضلات فضای مجازی، کودک آزاری و نزاع در خانواده بیان کرد و افزود: این جلسه با حضور مسیح الله سلطانی؛ مدیرکل اداره امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، دکتر بیانلو و دکتر مقدم؛ از اساتید دانشگاه و کارشناسان حوزه آسیب‌های اجتماعی و عوامل سازنده فیلم‌ها اکران خواهند شد.

شایان ذکر است، فیلم‌های تولید شده با موضوع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری و مشارکت حوزه هنری زنجان، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان و سازمان امور اجتماعی کشور تهیه و تولید شده است و این فیلم‌ها عصر  امروز بیست و پنج آذر ماه  در حوزه هنری استان زنجان اکران خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.