تساوی پرگل شهرداری آستارا در روزی که شهرداری فومن گلباران شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، در جریان رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، جدال دو تیم شهرداری آستارا و کاسپین قزوین با حساب ۲ بر ۲ به پایان رسید و دو تیم با تقسیم امتیازات به پیشواز تعطیلات نیم فصل رفتند.

در این دیدار حساس که با حضور تماشاگران پرشور آستارایی در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد، ابتدا تیم میزبان با گل حسین آفرین زاد در دقیقه ۲۲ بازی پیش افتاد، اما در ادامه وحید علی اوسط از تیم کاسپین قزوین در دقیقه ۴۵ کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۸۰ حسین آفرین زاد دومین گل خود و تیمش را به ثمررساند، اما این پایان کار نبود و در واپسین لحظات میلاد نجفی در دقیقه ۹۴ کاسپین قزوین را از شکست نجات داد.

شهرداری آستارا با کسب این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور از ۱۳ مسابقه ۲۱ امتیاز کسب کرد و در رده چهارم جدول ایستاد.

همچنین در اشاره به حواشی این بازی و در اواسط نیمه دوم همزمان با اعلام ضربه پنالتی به سود تیم شهرداری آستارا، سرمربی تیم کاسپین قزوین تیم خود را از زمین بازی بیرون کشید و به همین دلیل این بازی دقایقی متوقف شد و در نهایت داور ۱۰ دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم در نظر گرفت.

همچنین دیگر نماینده فوتبال گیلان نیز در ورزشگاه شهید سراجی گناوه با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب تیم امید گناوه شد.

تیم شهرداری فومن با احتساب این شکست در گروه الف از جدول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با کسب تنها ۴ امتیاز در قعر جدول چهارده تیمی لیگ دو باقی ماند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.