معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان بوشهر از حمایت سه نیکوکار جوان دیّری از ۶۰ فرزنید یتیم در این شهرستان خبر داد.

سه نیکوکار دیّری حامی ۶۰ یتیم شدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسلم انیژپور، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان بوشهر، با بیان اینکه سه نفر خیّر در شهرستان دیر حمایت از ۶۰ فرزند یتیم را بر عهده گرفتند گفت: این سه خیّر که پیش از این به صورت موردی و اهدای سبد کالا و شرکت در طرح مفتاح‌الجنه به خانواده‌های تحت حمایت کمک می‌کردند، امروز حمایت مستمر و ماهانه ۶۰ یتیم را با پرداخت ماهانه هر نفر ۵۰ هزارتومان برعهده گرفتند.

او افزود: جوانان الگوی خوبی برای جذب و حمایت از ایتام هستند و کمیته امداد با تاسی از سیره یتیم‌نوازی امیرالمؤمنین (ع)، رسیدگی به ایتام را سرلوحه کار خود قرار داده‌ است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه ۷ هزار فرزند یتیم و محسنین در استان بوشهر وجود دارد تصریح کرد: ۴۸۰ نفر از این تعداد فرزند یتیم و محسنین در شهرستان دیّر هستند که توسط ۶۳۰ حامی حمایت می‌شوند.

انیژپور تاکید کرد: جمع مساعدت‌های این حامیان به فرزندان معنوی خود در هشت ماه امسال  ۶۴۰ میلیون تومان بوده‌است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش داشته‌است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.