فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: زیر ساخت همه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رفاهی امنیت است.

زیر ساخت همه فعالیت‌ها در جامعه امنیت استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتطامی استان در همایش دهیاران چهار شهرستان شرق استان کرمان گفت: در هفته ناجا طی نشستی با استاندار مقرر شد از ظرفیت اجرایی دهیاران در امنیت مناطق مختلف بهره گیری و از این طریق دهیاران و مسولان محلی را در امور مرتبط با نظم و امنیت سهیم کنیم که در این راستا این دومین جلسه در سطح استان است.

او افزود: دهیاران شرکت کننده در این همایش خیلی دلسوزانه مسائل حوزه خود را مطرح کردند و نشان دادند به نقش و سهم خود در راستای ترویج نظم و امنیت اشرافیت دارند و تنها نیاز است به مرحله عمل برسند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: بهتر است بدانیم زیرساخت همه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رفاهی امنیت است که خلل در این زمینه به حوزه کاری دهیاران وارد می‌شود و قطعا انجام وظیفه آنان منوط به وجود نظم و امنیت در هر حوزه است.

ناظری اظهار داشت: پلیس امروز با شعار مسولسازی و مطالبه گری برای انجام تکالیف و وظایف قانونی خود در حوزه ارتقا نظم و امنیت تلاش می‌کند و این جلسه نیز برای حساس کردن فعالان بخش و روستا در نظم و امنیت شکل گرفته که حتما در آینده‌ای نزدیک نتایج و بازخوردگیری از مسولان مناطق را خواهیم داشت تا کارمان نتیجه و اثر مثبت داشته باشد.

او تصریح کرد: مسولان قضایی به صراحت قوانین مرتبط با وظایف دهیاران را یادآور شوند که قطعا الویت خودشان نیز نظم و امنیت است و دراین زمینه باید گفت کدام دهیار از مسائل مختلفی که در روستا در حال شکل گیری است اطلاع ندارد، آن اشرافیت اطلاعاتی که رهبری تاکید دارند در همین است و می‌بینیم که در زمان وقوع جرم اولین مطالبه گر از پلیس همان دهیاران هستند.

شما بعنوان مسول اجرایی هر منطقه گوش شنوای مردم هستند که در سایه صلاحیت خودتان این مسئولیت‌ها را پذیرفتید از شما می‌خواهیم با دعوت از مسولان انتظامی و قضایی و سایر مسولان، مشکلات منطقه خود را حل کنید.

او تصریح کرد: فراموش نکنیم که هر چه کردیم در چله اول انقلاب افتخار و ارزش آفرینی بود و در سایه آن در مقابل دشمنان بیشمارمان از جمله صهیونیست جهانی جهادگونه تلاش کردیم، اما در گام دوم انقلاب نقش حساس تری داریم و مهمترین نقش ما انعکاس خوب این مفاهیم و ارزش‌ها به نسل امروز است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار