مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت های فوتسال کارکنان مرد رده سنی بزرگسالان این استان دیروز در شهر یاسوج مرکز استان قرعه کشی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرمان حاتمی مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ تیم حاضر در این دوره از رقابت های فوتسال کارکنان مرد رده سنی بزرگسالان در سه گروه تقسیم بندی شده و حریفان خود را شناختند.

او افزود: تیم های اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، بانک ملی یاسوج، شبکه بهداشت باشت و شبکه بهداشت دهدشت در گروه یک این رقابت ها حضور دارند.

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم های حاضر در گروه دوم این رقابت ها شامل شبکه بهداشت گچساران، اداره آموزش و پرورش بهمئی، شهرستان بویراحمد و اداره آموزش و پرورش گچساران است.

حاتمی عنوان کرد: اداره آموزش و پرورش دهدشت، اداره آموزش و پرورش چرام، اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد و نفت و گاز گچساران نیز تیم های حاضر در گروه سوم این رقابت ها هستند.

او ابراز داشت: رقابت های فوتسال کارکنان مرد رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد به مدت سه روز و از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران برگزار می شود.

حاتمی گفت: هشت تیم شامل ۲ تیم برتر هر گروه همراه با ۲ تیم سوم که دارای بیشترین امتیاز باشند به مرحله بعدی این رقابت ها راه خواهند یافت.

او اظهار داشت: دور دوم تا دیدار پایانی این رقابت ها به صورت تک حذفی برگزار می شود.

حاتمی افزود: تیم قهرمان این رقابت ها به عنوان نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتسال کارکنان کشور حضور می یابد.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.