ملی پوش هندبال کشورمان گفت: حضور نداشتن حامیان مالی در هندبال بزرگترین مشکل این رشته است.

پویا نوروزی نژاد ملی پوش هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایطش در لیگ سوئد اظهار داشت: در حال حاضر در لیگ سوئد و برای تیم ساوهوف بازی می‌کنم که تیم جوان و خوبی است. لیگ سوئد، لیگ باکیفیتی است و تیمی که من برای آن بازی می‌کنم فصل گذشته قهرمان لیگ سوئد شد و امسال هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. رفته رفته با دیگر بازیکنان هماهنگ می‌شوم و شرایط خوبی در این تیم دارم.  

نوروزی نژاد درباره حضور نداشتن بازیکنان لژیونر در اردو‌ها و مسابقات تیم ملی هندبال کشورمان گفت: برای حضور لژیونر‌ها در اردوی تیم ملی، میان بازیکنان و فدراسیون هندبال هماهنگی وجود دارد و فدراسیون در جریان برنامه‌های بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی است. من هم با فدراسیون و کادرفنی هیچ مشکلی ندارم.


بیشتر بخوانید: درخشش هندبالیست ایرانی در اسپانیا


او درباره نتیجه نگرفتن تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک و راه نیافتن این تیم به المپیک توکیو گفت: تیم ملی برای انتخابی المپیک تلاش زیادی کرد و حقش بیشتر از نتیجه‌ای بود که گرفت. به هر حال در ورزش حرفه‌ای هیچ چیز را نمی‌توان پیشبینی کرد و گاهی اوقات نتایج عجیب و غریبی رقم می‌خورد، اما جایگاه تیم ملی در این دوره می‌توانست خیلی بالاتر از چیزی که به دست آمد، باشد.  

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان افزود: به اعتقاد من حضور نداشتن حامیان مالی در هندبال بزرگترین مشکل این رشته است و اگر سرمایه گذاری بیشتری در هندبال انجام شود مسلما نتایج بهتری می‌گیریم.

لژیونر هندبال کشورمان در خصوص برگزار نشدن بازی‌های دوستانه و اردو‌های تدارکاتی مناسب برای تیم ملی گفت: برگزاری دیدار‌های دوستانه و اردو‌های تدارکاتی پیش از مسابقات اهمیت خیلی زیادی دارد. به هر حال هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتر برگزار شود،   تجربه بازیکنان بالاتر می‌رود و آن‌ها فرصت بیشتری برای آزمون و خطا دارند. بازی‌های تدارکاتی باعث هماهنگی بازیکنان با یکدیگر می‌شود و همه می‌دانند که بازی تدارکاتی مناسب تا چه اندازه در مسیر آماده سازی یک تیم تاثیرگذار است. با این وجود فکر نمی‌کنم فدراسیون نسبت به این موضوع بی  اهمیت باشد و به اعتقاد من آن‌ها تلاش خودشان را انجام دادند، اما بیش از این کاری از دست آن‌ها برنمی آمد.


بیشتر بخوانید: استکی: نسل جوان هندبال خوبی داریم/ از پورتو و یک تیم عربی پیشنهاد داشتم


نوروزی نژاد در خصوص اردوی آماده سازی تیم ملی در قطر گفت: اطلاع دارم که تیم ملی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در تورنمنت قطر شرکت می‌کند که می‌توان گفت اردوی خوبی است. همانطور که بازیکنان تلاش می‌کنند بهترین نتیجه را در زمین بگیرند، فدراسیون هم در تلاش است تا بهترین شرایط  را برای آماده سازی تیم ملی فراهم کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار