جمالی گفت:تا کنون ۴۵ نقطه حادثه خیز اصلاح شده و ۲۱ نقطه باقیمانده حداکثر تا دو سال آینده به طور کامل اصلاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،جمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم شب گذشته گفت: با همکاری پلیس راه و اداره کل راه و شهرسازی، ۶۶ نقطه حادثه خیز در راه‌های استان شناسایی شده که تا کنون ۴۵ نقطه حادثه خیز و پرتصادف آشکارسازی و اصلاح شده و ۲۱ نقطه باقیمانده حداکثر تا دو سال آینده به طور کامل اصلاح خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم مهمترین اولویت‌های این اداره کل را، حفظ ایمنی راه‌ها، حمل و نقل ایمن کالا، مسافر و نگهداری جاده‌ها عنوان کرد و گفت: به همین جهت، هوشمندسازی جاده‌ها نیز در سال‌های گذشته همواره مدنظر بوده به گونه‌ای که تاکنون ۶۷ دوربین ثبت تخلفات و ۸۰ دستگاه ترددشمار در جاده‌ها نصب و راه اندازی شده است.

جمالی بدون ذکر میزان اعتبار لازم افزود: تامین اعتبار شرط لازم برای اتمام این نقاط حادثه خیز است، اما تلاش می کنیم ظرف یک سال نسبت به اصلاح این نقاط اقدام کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای، حمل و نقل مسافر و کالا را در هشت ماه گذشته مورد توجه قرار داد و افزود: در این مدت، یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر و سه میلیون ۴۰۰ هزارتن کالا جابه جا شده است که در بخش مسافر با افزایش هفت درصدی و در بخش کالا با افزایش پنج درصدی مواجه بودیم.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار