سرپرست تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی گفت: داور در قضاوت خود عمدی نداشت و اشتباهات رخ داده جزئی از بازی است.

مبینی: اشتباهات داوری جزئی از بازی بسکتبال استکمال مبینی سرپرست تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست تیمش برابر مهرام تهران گفت: تیم مهرام از تیم‌های بسیار خوب بسکتبال ایران است و ما هم آن انتظاری که از بازیکنانمان داشتیم را نتوانستند در زمین به خوبی پیاده کنند. به هر حال در تیم ما نظم و انضباط از همه مسائل مهم‌تر است.


بیشتر بخوانید: نظری: اظافه شدن روانشناس به تیم ملی تنیس رو میز موضوع جدیدی نیست/ بالای ۹۰ درصدر شانس المپیکی شدن داریم


سرپرست تیم بسکتبال رعد پدافند درباره اعتراض‌هایی که این تیم از به داور بازی داشت گفت: اشتباه داوری جزئی از بازی است و همان طور که بازیکن و مربی اشتباه می‌کنند داور هم ممکن است بعضی مواقع دچار اشتباه شود. ما با مهرام بازی داشتیم و برخی ما را از قبل بازنده این مسابقه می‌دانستند، همین موضع باعث شد داور در بعضی از صحنه‌ها تحت تاثیر قرار گیرد، اما ما می‌دانیم که داور عمدی در کار نداشت، زیرا همان طور که گفتم اشتباهات داوری جزئی از بازی است.

مبینی درباره هدف تیم رعد پدافند هوایی شهرکرد در نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال گفت: هدف ما این است که بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کنیم. چون تیم نظامی است و نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. به همین دلیل سعی کردیم در ترکیب تیم بیشتر از بازیکنان جوان و آینده دار استفاده کنیم.

او در پایان صحبت هایش درباره مشکلات این تیم در میزبانی از مسابقات لیگ برتر هم گفت: مسئولان استان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا اگر مشکلی بابت میزبانی به وجود آمد آن را به سرعت حل و فصل کنند. همچنین مسئولان استان در این مدت حمایت‌های خوبی از تیم ما داشته اند.


بیشتر بخوانید: رحمتی: برخی مسائل باعث شد نتوانیم نتیجه بهتری را کسب کنیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار