آدم نژاد گفت: امسال حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه حمل و نقل بیشتر شده که به رشد این بخش کمک می کند.

کباری/ نقش پررنگ استارتاپ‌ها در حوزه‌های حمل و نقلی/ افزایش ۳۰ درصدی شرکت‌کنندگانبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با اشاره به اینکه امسال ۳۷۸ شرکت، سازمان و بخش خصوصی در نمایشگاه شرکت کرده‌اند، گفت: ۱۲۰ شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حضور داشته و میزان شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تعاملات بین حوزه‌های استارتاپی شرکت‌های دانش بنیان و بخش‌های دولتی بسیار بهتر شده و بسیاری از شرکت‌ها اطلاعات خود را در حوزه‌های مختلف استارتاپی افزایش داده‌اند.

آدم نژاد افزود: از دهه فجر امسال نمایشگاه مجازی در وب سایت حمل و نقل هوایی هم  خواهیم داشت و ما از فعالان حوزه حمل و نقل دعوت می‌کنیم که در این نمایشگاه شرکت کنند.

او بیان کرد: هماهنگی با حوزه حمل و نقلی درون شهری داشته‌ایم به طوری که همزمان با هفته حمل و نقل تفاهم نامه‌های متعددی را در حوزه نوآوری امضا کرده‌ایم.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: این نمایشگاه صدای کوچکی از تلاش و نوآوری‌های تمامی حوزه‌های حمل و نقلی است و ما امیدواریم حضور استارتاپ‌ها در حوزه‌های حمل و نقلی نسبت به سال‌های گذشته پررنگ شود و توجه به نوآوری‌ها و ایده‌های حمل و نقلی خلاقانه‌تر شود.

گفتنی است ۵ تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن بخش دولتی و بخش خصوصی به امضا رسید و این تفاهم نامه‌ها در راستای توسعه فعالیت‌های ترانزیتی و حمل بار بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار