فرماندار دشت آزادگان:

آبگرفتگی‌ها در دشت آزادگان رفع شد/آماده باش دستگاه‌های اجرایی ادامه دارد

فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: با تهمیدات اندیشیده شده آب‌های سطحی در مناطق شهری و روستایی رفع شد.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به هشدار‌های اداره کل هواشناسی استان و ستاد مدیریت بحران خوزستان، پیرو جلسه‌ای که استانداری برگزار شد، هماهنگی‌های لازم در این شهرستان صورت گرفت.

او افزود: به دلیل اطلاع رسانی هشدار‌ها به شهروندان و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، آمادگی لازم برای مواجه با بحران ایجاد شد و تمامی دستگاه‌ها در حالت آماده باش کامل برای مقابله با هرگونه حادثه قرار گرفتند.

سیلاوی اظهار داشت: آماده باش کلیه بخشداران، دهیاران، آبفا، آبفار، راه و شهرسازی، شهرداری و... و اقدام به کنترل آب‌های سطحی ناشی از بارندگی با موفقیت انجام شد.

این مقام مسئول بیان کرد: بحمدالله با اقدامات صورت گرفته و تهمیدات اندیشیده شده، هیچگونه آبگرفتگی رخ نداده و آب‌های سطحی در شهر و روستا‌های تابعه شهرستان دشت آزدگان بطور کامل تخلیه شدند.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان اذعان داشت: حالت آماده باش کامل دستگاه‌های اجرایی و امدادی و... تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط جوی ادامه دارد و تلاش می‌کنیم مشکلات ناشی از آبگرفتگی و آب‌های سطحی را بیش از پیش کنترل کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.