رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گفت: پژوهش منجر به کاهش هزینه‌ها شده چرا که بررسی‌های علمی پیرامون موضوع باعث می‌شود تا معایب را استخراج و هنگام اجرای طرح، آن‌ها را حذف کنیم.

پژوهش منجر به کاهش هزینه‌ها شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ حسین عزیزیان رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت : ممکن است اجرای طرح، نتیجه دلخواه محقق و سازمان را به دنبال نداشته باشد، اگر همه مجموعه را درگیر کنیم عوارض جبران ناپذیری دارد، اما با تحقیق می‌توان به نتایج مطلوبتری دست یابیم.

او افزود: اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی، همانند چراغی است که مسیر درست را به ما نشان می‌دهد و کمک می‌کند تا بهترین و کوتاه‌ترین راه را انتخاب کنیم.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام به افتخارات نیروی انتظامی در حوزه تحقیقات و پژوهش اشاره کرد و گفت: تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام درسال گذشته به عنوان واحد برتر در حوزه تحقیقات غیرصنعتی انتخاب شد.

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی هم اکنون در حوزه تحقیقات در کشور حرف برای گفتن دارد، تصریح کرد: ناجا با موضوعات پیچیده‌ای همانند جرم و جنایت هر روز درگیر است از طرفی رفتار مجرمان و چهره جرم هر روز رو به تغییر است بنابراین، علم تنها راه میانبر برای فائق آمدن بر جرم است تا بتوانیم مشکلاتمان را در این موضوع، حل کنیم.

سرهنگ عزیزیان به برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی از ۲۶ الی ۲۸آذرماه در نمایشگاه پژوهشی در دانشگاه ایلام اشاره کرد و گفت: تحقیقات و مطالعات فرماندهی انتظامی استان ایلام هرسال با هدف آشنایی با محققان و واحد‌های تحقیقاتی دیگر، همچنین ارائه طرح‌ها و اقدامات انجام شده و نمایش توانمندی ها، در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه از محققان دعوت می‌کنیم تا تولیدات صنعتی خود را به ما ارائه دهند تا ضمن شناسایی این افراد، برای رفع نیاز‌های ناجا، این محققان را جذب و از پروژه‌های صنعتی آن‌ها استفاده کنیم.

سرهنگ عزیزیان در پایان ضمن گرامیداشت هفته پژوهش از تمامی محققان و پژوهشگران دعوت کرد تا ضمن حضور در این نمایشگاه از دستاورد‌های پژوهشی نیروی انتظامی در دانشگاه ایلام دیدن کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.