نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حضور رأی اولی‌ها و جوانان در شعب اخذ رای بیانگر این موضوع است که به عنوان قشری اثرگذار، نسبت به آینده و سرنوشت کشور خود بی‌تفاوت نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار در مدسه آقا حسین‌ابن علی (ع) و انداختن رأی خود به صندوق، اظهار کرد: صف‌های طولانی اخذ رأی که بیشتر از قشر جوان و رأی اولی‌ها تشکیل شده و این موضوع، نشان دهنده استقبال آنها از انتخابات امروز است.

وی افزود: امروز همه اقشار مردم استان ایلام با حضور در پای صندوق‌های رأی به رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته‌اند و با آرای خود از خون شهدا و آرمان‌های والای انقلاب پاسداری می‌کنند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار یادآور شد: مردم با مشارکت گسترده خود در انتخابات امروز نشان دادند که همواره خواهان احتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در قلل افتخار هستند.

وی تاکید کرد: دشمن هرچند سعی کرده است با تهدید، تحریم، فشار اقتصادی و سیاسی، ایجاد یاس و ناامیدی مردم را نسبت به آینده کشور بی تفاوت کند، اما همین مردم با دشمن‌شناسی و بصیرت افزایی خود نشان داده‌اند که گوش به فرمان ولی امر خود و نیز دشمن شناسانی با بصیرت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: نظام ما برگرفته از مردم است و برگزاری انتخابات‌های متعدد، دموکراسی بودن انقلاب ما را ثابت کرده است.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۵۳ ۱۵ تير ۱۴۰۳
رای نمیدهم اصلا