رئیس یک شرکت چینی با تنبیه عجیب کارمندان مرد شرکت خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنبیه عجیب و باورنکردنی کارمندان مرد یک شرکت چینی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. رئیس این شرکت که در " ناننیگ"، مرکز استان گوانگژی چین واقع است در تنبیهی عجیب کارمندانش را مجبور به درآوردن لباس‌های رسمی از تن کرد. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده است کارمندان مرد را در حالی که با لباس زیر در کنار یک دیوار ایستاده‌اند نشان می‌دهد.

تعدادی از کارمندان در حالی که از آن‌ها فیلم تهیه می‌شود بدلیل حفظ آبرو با قراردادن دست‌های خود روی صورتشان تلاش می‌کنند تا شناسایی نشوند. همچنین در این ویدئو رئیس شرکت در حالی که با تازیانه بر پشت کارمندان می‌زند دیده می‌شود.

پس از انتشار گسترده این ویدئو این کمپانی چینی در بیانیه‌ای اعلام کرد که کارمندان مورد تنبیه قرار گرفته مستحق تنبیه بوده‌اند. " هوآنگ"، یکی از مدیران این شرکت در گفتگو با رسانه‌های داخلی با ادعای اینکه این شرکت دچار اشتباه و خطا نشده است گفت که پیشتر نیز کارمندان این شرکت به همین شکل مورد تنبیه قرار گرفته بودند و هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نشد.

با این حال یکی از کارمندان سابق این شرکت به رسانه‌ها گفت که علاوه بر تنبیهات فوق این شرکت برای تنبیه کارمندانش آن‌ها را مجبور به خوردن خربزه تلخ می‌کند. یک وکیل چینی نیز با اظهار نظر درباره تنبیهات صورت گرفته گفت که این شرکت با زیرسوال بردن عزت کارمندانش قوانین کار چین را نقض کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۲ دی ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۱:۱۲ ۱۲ دی ۱۳۹۸
ما اگه قرار تنبیه کنیم خاک بیابون یااب دریا هم کم میاد در برار تخلفات کارمندان متخلف
United States of America
ک
۱۰:۱۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اگرتنبیه متخلفین ویاخطا کاران درجامعه مالازم نبودحتی زمانهای قدیم برسرهرچهارراه شهرها سکوهایی بانام"فلکه" نمی ساختندبرای تنبیه کردن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۲ دی ۱۳۹۸
کرامت انسانی کجاست؟
France
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۲ دی ۱۳۹۸
بخاطر همونه که پیشرفت دارن اینجا به یه کار گر یا کارمند نمیشه گفت بالایی چشت ابرو ست..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۲ دی ۱۳۹۸
خوش به حال کارمندان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۲ دی ۱۳۹۸
حکایت افراط وتفریط به این میگن اونجا اکثرنیروها وپرسنل پرکاروتند وتیزهستند ولی حالااگه هرزگاهی کند بشند کارخیلی اشتباهی محسوب میشه ولی اینجا خیلی باید مواظب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۲ دی ۱۳۹۸
با همین کارها پوز امریکا رو در اقتصاد به خاک مالوندن دیگه
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
هرجامعه ای برای ترقی وپیشرفت افرادهمون کشوربایدهم تشویق وجودداشته باشه هم تنبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۲ دی ۱۳۹۸
ای کاش این کار خوب در ادارات دولتی ما باب می شد به امید آن روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۲ دی ۱۳۹۸
کلا زندگی کارمندی تو همه دنیا همینه! به کارمند اندازه ای حقوق میدن که استعفا نده، کارمند هم اندازه ای کار میکنه که بهش حقوق میدن! همش به ما گفتن برو درس بخون که یه جایی استخدام بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۲ دی ۱۳۹۸
فک کنم یا خودت کارمند دولتی یا اینکه تا حالا پات به ادارات دولتی باز نشده ! نمیگم همه کارمندا ولی درصد بالایی ازشون بشدت بی مسئولیت و از کار کردن فرار میکنن و ..
آخرین اخبار