معاون بهره برداری شرکت آبفای یزد، از کسب رتبه دوم شرکت آبفای یزد در نخستین رقابت‌های ملی مهارت‌های فنی و تخصصی بهره برداری شرکت‌های آب و فاضلاب خبر داد.

جلال علمدار معاون بهره برداری شرکت آبفای یزد در گفت و گو با در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  گفت: در نخستین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی بهره برداری شرکت‌های آب و فاضلاب،  استان یزد رتبه دوم رشته‌های تعمیرات و نصب انشعاب فاضلاب را به خود اختصاص داد.

او افزود: در این مسابقات ۲۵ تیم منتخب مسابقات مرحله استانی از ۵ استان اصفهان، یزد، کاشان، چهارمحال بختیاری و کهگلویه و بویر احمد در چهار رشته تعمیرات خطوط انتقال آب، نصب انشعاب آب، نصب انشعاب فاضلاب و عیب یابی تابلو برق آزمایشگاه در دو بخش عملی و کتبی به رقابت پرداختند.

علمدار ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد بستر مناسب برای پیشبرد اهداف شرکت‌های آب و فاضلاب، تهیه استاندارد‌های لازم برای انجام فعالیت‌های حوزه صنعت آب و فاضلاب، انتقال تجربیات اجرایی و عملیاتی همکاران در سطوح مختلف، ارتقای دانش و مهارت فنی اکیپ‌های عملیاتی، و شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت عملیات اجرایی است.

در پایان رقابت‌ها از تیم آبفای استان از سوی هیئت برگزار کننده مسابقات با اهدا جوایز تقدیر شد.

این مرحله از مسابقات به میزبانی استان اصفهان برگزار شد و یک مرحله دیگر آن باقی مانده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار