رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره راه و شهرسازی در استان کرمانشاه، از پایش اولیه متقاضیان طرح ملی مسکن در کرمانشاه خبر داد و گفت : ۵۰ درصد از متقاضیان این طرح واجد شرایط اولیه نبودند و رد صلاحیت شدند.

پایش اولیه متقاضیان طرح ملی مسکن در کرمانشاهبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرشید صالحی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره راه و شهرسازی در استان کرمانشاه، گفت : بر اساس برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی در ۱۶ آذر ماه جاری ثبت‌نام طرح ملی مسکن در استان کرمانشاه همزمان با چهار استان دیگر درکشور آغاز شد.

او با اشاره به اینکه در همان ساعات اولیه ظرفیت شهر کرمانشاه پر شد گفت : این ثبت‌نام‌ها مرحله اولیه طرح بود و ظرفیت ۱۵۰۰ واحدی اختصاص یافته به استان در برخی از شهرستان‌ها در همان ساعت‌های اولیه تکمیل شد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره راه و شهرسازی در استان کرمانشاه با بیان اینکه مدت زمان ثبت‌نام ۷۲ ساعت بود گفت: بعد از اتمام این مهلت مشخص شد نزدیک به ۵۰ درصد در مرحله پالایش اولیه فاقد شرایط لازم بوده‌اند.

صالحی با اعلام اینکه متقاضیان متأهل یا سرپرستان خانوار باشند و حداقل پنج سال سابقه سکونت در محل مورد نظر داشته باشند گفت: براساس ماده یک آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، این طرح مشمول سرپرستانی می‌شود که خود این اشخاص و افراد تحت تکفل آن‌ها از یکم فروردین ۸۴ به بعد فاقد زمین یا واحد مسکونی باشند و از ۲۲ بهمن ۵۷ به بعد از هیچگونه از امکانات دولتی استفاده نکرده باشند.

صالحی گفت: راه و شهرسازی در حال پالایش اسامی ثبت‌نام کنندگان است و به محض اعلام قطعی ثبت‌نام مجدد به طور مجدد از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.