نشست هم‌اندیشی شهردار کرمانشاه با اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،طلوعی شهردار کرمانشاه گفت : شهرداری به عنوان نهاد مردمی با افتخار در خدمت تک تک شهروندان کرمانشاهی خواهد بود و در راستای ارائه خدمات به جامعه شهروندی علی‌رغم همه کمبود‌ها و معضلات پیش‌رو به خصوص مشکلات اقتصادی تمام توان خود را به کار گرفته است که با خودسازی و خودسازگاری با امکانات موجود خدمات مناسب را به جامعه شهروندی ارائه دهد.

او گفت : کرمانشاه با حضور پزشکان حاذق توانمند و متخصص یکی از قطب‌های پزشکی کشور خصوصاً در منطقه غرب کشور به حساب می‌آید که یک فرصت برای این استان است.

طلوعی گفت: شعار امروز مدیریت شهری ارائه خدمات مطلوب با تفکرات عبادی و جهادی است که در این راستا با خرد جمعی و همدلی و به دور از حاشیه پردازی برای رسیدن به شهری شهروندمدار و رساندن کرمانشاه به جایگاه اصلی به عنوان یک کلانشهر و مرکزیت غرب کشور همه باید تلاش کنیم.

او گفت: رشد و تعالی یک شهر وجود شهروندانی است که نسبت به محیطی که در آن زندگی می‌کنند دغدغه‌مند باشند و برای پیشرفت شهر مشارکت داشته باشند لذا برای داشتن شهری سالم و توسعه یافته نیازمند شهروندان سالم هستیم چرا که با داشتن شهروندان سالم، خانواده سالم، زندگی سالم و در بُعد کلان‌تر جامعه سالم خواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.