امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان اعلام کرد سال گذشته نیز با وجود کاهش بودجه، ارتش به دستاوردهای بزرگی دست یافت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان در گفت‌و‌گو اخیر خود، درباره کاهش بودجه دفاعی کشور اظهار کرد: «یکی از ویژگی‌های اصلی نیروهای مسلح این است که متناسب با ظرفیت‌های نظام و کشور قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را بالا ببرند».

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه خیلی از توانمندی‌های نیروی‌های مسلح ارتباط مستقیمی با بودجه ندارد، ادامه داد: «نیروهای مسلح دارای توانمندی بالایی هستند که با صرفه‌جویی نیازهای خود را برطرف می‌کنند».

وی به بودجه سال گذشته نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: «در سال گذشته بودجه نیروهای مسلح کم بود اما به دستاوردهای زیادی در حوزه سلاح و تجهیزات رسیده و رزمایش‌هایی نیز برگزار کردیم و امسال نیز با همان رویه اهداف‌مان را دنبال می‌کنیم».

پوردستان اضافه کرد: «البته در مقاطعی برخی از بودجه‌هایی که در بخش‌های دیگر مازاد هستند به نیروهای مسلح تزریق می‌شوند تا به کارهایی که ترسیم و هدف‌گذاری شده دست پیدا کنیم».

وی با تأکید بر تهدیدهای که از سوی دشمنان ایران مطرح می‌شود، خاطر نشان کرد: «قابلیت و توانمندی بالای نیروهای مسلح سبب شده که رژیم صهیونیستی هیچ وقت نتواند تهدید خود را عملی کند و آنها می‌دانند اگر بخواهند تهدید را عملی کنند با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ایران اسلامی مواجه خواهند شد».

جانشین سابق فرمانده ارتش جمهوری اسلامی تأکید کرد: «دشمن به خوبی می‌داند که ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که دست بلند نظام  نیروهای مسلح می‌تواند آنها را حتی در کمین‌گاه‌های خود نابود کند».

منبع: آنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار