معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : امسال دو هزار و ۷۹۳ طرح شغلی از سوی مددجویان کرمانشاهی اجرا شده که هزار و ۱۸۵ نفر از مجریان این طرح‌های اشتغال را بانوان تشکیل داده اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کرمانشاهی پرداخت شده است.

او با بیان اینکه این وام‌ها به دو هزار و ۷۹۳ مددجوی کرمانشاهی به منظور ایجاد کسب و کار زودبازده و پایدار پرداخت شده است، گفت : هزار و ۱۸۵ نفر از مجریان این طرح‌های اشتغال را بانوان تشکیل داده اند.

او افزود: همچنین هزار و ۸۳۵ مورد از طرح‌های اشتغال توسط مددجویان ساکن در روستا‌ها و باقی از سوی مددجویان شهری اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: دارا بودن مهارت فنی و توانایی ایجاد شغل از شرایط پرداخت وام‌های اشتغال به مددجویان متقاضی فاقد شغل است.

رشید جلیلیان گفت: بیشترین شغل‌های مددجویی در رسته‌های دامپروری، کشاورزی و صنایع دستی اجرا شده اند.

جلیلیان با بیان اینکه طرح‌های شغلی مددجویان از پایدارترین مشاغل به شمار می‌روند، گفت: اعمال نظارت‌ها و ارائه مشاور‌های قبل، حین و بعد از اجرای شغل تضمین کننده پایداری طرح‌های اشتغال مددجویی است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.