آیین نکوداشت آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان سفیر ولایت در این شهرستان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اکبر مرتضایی قهرودی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان در آغاز نکوداشت آیت الله نمازی سفیر ولایت درکاشان  ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به تمامی مدعوین بویژه حجت‌الاسلام ربانی، نماینده رییس جمهور و سفیر سابق ایران در واتیکان و حجت الاسلام نمازی، مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعات گفت: ۱۴ سال حضور آیت الله نمازی در دارالمومنین کاشان و رهنمود‌های وی برای مسئولین و مردم همواره گشایش بخش امور بوده است.

او، با تاکید بر نقش هدایت‌گری و بصیرت افزایی آیت الله نمازی در این منطقه افزود: تجلیل و تکریم این انسان فرهیخته که در دو سنگر مجاهدت و فقاهت همواره حضور داشته و دارند اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

به گفته معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، نکوداشت از یک عالم عامل و مجاهد مهاجر تجلیل از علم و حلم و صبر و متانت و تجلیل از همه ارزش‌های انسانی است.

عباس رضایی، استاندار اصفهان نیز در ادامه این آیین با تاکید بر نقش مراجع و فق‌ها در جامعه گفت: علما چراغ‌های درخشان و هدایتگر جامعه هستند.

او با اشاره به اینکه علما و فق‌ها مظهر خیر و برکت هستند افزود: عالمان بزرگ ستارگان پرفروغ و بی غروب در آسمان هدایت و نجات هستند.

به گفته او، مراجع، علما و فق‌های دینی عناصر نجات و هدایت جامعه و بشریت هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.