مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: زیرساخت‌ها و بستر‌های لازم برای سرمایه گذاری در ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی استان اردبیل فراهم شده است.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: از مجموع ۱۹ شهرک صنعتی استان اردبیل، زیرساخت‌ها و بستر‌های لازم برای سرمایه گذاری در ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی استان فراهم شده است.

او افزود: ارائه خدمات مناسب به بخش تولید و هدایت پروژه‌های عمرانی، مستلزم دستیابی و تأمین منابع مالی است که در این راستا، منابع مالی خوبی برای سال جدید در نظر گرفته شده است که پس از اجرای این طرح ها، تحولی عظیم در زیر ساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: ایجاد زیرساخت شهرک‌های صنعتی در توسعه، آماده سازی، بهبود و استقرار واحد‌های تولیدی نقش مهمی دارد و این شرکت از تمام ظرفیت‌ها برای تکمیل زیرساخت مورد نیاز واحد‌های صنعتی استفاده خواهد کرد.

اهلی یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های مهم این شرکت در سال رونق تولید را کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحد‌های صنعتی دانست و اظهار داشت: امیدواریم با حمایت و همراهی مدیران و مسئولان استانی، مشکلات و کمبود‌های لازم در شهرک‌های صنعتی مرتفع شده تا به رونق و توسعه در این بخش کمک شود.

او تأکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی همواره تلاش کرده تا بستر مناسبی را برای رونق تولید و صنعت و ارائه خدمات مطلوب در شهرک‌های صنعتی فراهم کند تا واحد‌های صنعتی با ایجاد تولید و فراهم نمودن زمینه اشتغال، تأثیر مثبتی بر رشد و توسعه اقتصادی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یکی از زمینه‌های حضور سرمایه گذاران در استان را تأمین و احداث زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی دانست و افزود: با سرمایه گذاری‌های انجام یافته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان برای سرمایه گذاران است که تمامی زیرساخت‌های ضروری در آن تأمین شده و تلاش بر آن است تا با تکمیل زیرساخت ها، جذب سرمایه گذاری در استان شتاب پیدا کند که در این زمینه بایستی توجه ویژه‌ای به شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شود.

اهلی بیان داشت: حمایت از صنعتگر، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رشد و توسعه اقتصادی کشور را دنبال خواهد داشت و حمایت از صنایع کوچک به تولید زود بازده خواهد رسید و به عبارتی دیگر صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت کشور می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.