استاندار خراسان رضوی گفت: تبعیض منشا اعتراض های مردمی است ما حق برخورد ناشایست با معترضان را نداریم و باید نسبت به رفع تبعیض گام برداریم.

حق برخورد ناشایست با معترضان را نداریم/ تبعیض علت اعتراض های مردمی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در همایش ملی ترانزیت و حمل و نقل بین المللی در مسیر توسعه اقتصادی  گفت: حل مشکلات از اهداف برگزاری این گونه همایش ها است و امیدواریم با پیگیری و مطالبه گری فعالان اقتصادی امروز این اتفاق صورت گیرد.
 
او ادامه داد: تضعیف سرمایه های اجتماعی یکی از مشکلات امروزی است ، این نظام  با رای مردم شکل گرفته است. ما اجازه نداریم نسبت به معترضین برخورد ناشایستی داشته باشیم و مقام معظم رهبری چنین اجازه‌ای به ما نداده اند و نخواهند داد.

استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از دلایل شکل گیری طرح مثلث توسعه اقتصادی مسئولیت پذیری اجتماعی و رفع تبعیض است، جاده ماهشهر به دلیل تبعیض بسته شد نه به دلیل گرانی بنزین . اگر به شهرک‌های حومه  ماهشهر رسیدگی می شد جاده این شهر بسته نمی شد.
 
رزم حسینی افزود: خواسته مقام معظم رهبری از ما این است که مطالبه گر باشیم و از حرف زدن نترسیم. مشکل ما مدیران هم  این است که از حرف زدن با مردم امتناع و مفاهیم اقتصادی را جناح بندی می‌کنیم و اطلاعات کامل و درستی به مردم نمی‌دهیم. ما باید حرف حق را بگوییم باید  از خودمان بپرسیم که ما در این جایگاه توانسته ایم پاسخگوی مردم باشیم.

 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.