صدور مجوز پیک موتوری به صورت رایگان در تاکسیرانی قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از رایگان بودن همه خدمات تشکیل پرونده و صدور مجوز فعالان صنف پیک موتوری تا ۲۹ دی ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: همه خدمات تشکیل پرونده و صدور مجوز فعالان صنف پیک موتوری از ۲۶ آذر روز حمل و نقل تا روز هوای پاک (۲۹ دی ماه) در این سازمان به صورت رایگان انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: فعالان صنف پیک موتوری برای استفاده از خدمات رایگان دریافت مجوز می‌توانند، همه روزه در ساعات اداری به واحد صدور پروانه سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

عرشیان افزود: صدور مجوز برای پیشگیری از تخلفات و احراز صلاحیت‌های لازم، ضرورت ساماندهی و شناسنامه دار کردن افراد شاغل در این رسته شغلی انجام می‌شود.

عرشیان با اشاره به این مطلب که ۴۱ درصد از سوانح رانندگی در شهر قزوین مربوط به موتورسواران است، از اصنافی که در ارائه خدمات خوداز پیک موتوری استفاده می‌کنند، درخواست کرد با هماهنگی با ادارۀ اماکن، از موتورسواران قانونمند و دارای گواهی نامه و مجوز استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار